vineri, 26 august 2016

Organizarea e cheia succesului

  Hei! :)
 Unul dintre cele mai importante lucruri atunci cand invatam este oraganizarea. Fiecare trebuie sa isi faca un program dupa care sa se ghideze si pe care sa incerce sa il respecte(nu neaparat cu exactitate maxima, macar orientativ). O sa vedeti ca la inceput multe din sarcinile pe care le programati o sa ramana doar pe foaie, dar cu timpul va veti obisnui sa nu planificati mai mult decat puteti face, iar organizarea orelor pe materii , capitole, etc., va ca ajuta sa terminati materia la timp!
  Ce am observat eu cand am inceput sa-mi organizez timpul? Nu este indeajuns sa scrii ce ai de facut deoarece poate ca la sfarsitul zilei nu ai realizat tot si raman lucruri nefacute. Mi se pare foarte important ca la sfarsitul zilei/ saptamanii sa reevaluezi programul si sa notezi ce ai terminat printr-un "✓" si ce nu printr-un "X". Astfel vei realiza ca poate ai pierdut cam mult timpul in ziua respectiva sau ca vrei prea mult de la o zi . Te va ajuta ca felul in care iti organizezi timpul sa fie cat mai apropiat de realitate.
  Am realizat un plan cu programul unei zile pentru voi (varinata in romana/engleza, color/alb negru), daca va place si doriti sa-l folositi sunteti liberi sa-l printati.
  Duminica voi posta un plan cu programul saptamanii viitoare, iar la sfarsitul lunii o sa postez un plan pentru luna septembrie.
 Sper sa va fie de folos planurile mele si va rog sa-mi spuneti parerile voastre in comentarii.
 Daca doriti un articol pe o anumita tema legata de subiectul blogului puteti sa propuneti tema dorita in comentarii sau intr-un mesaj.
                        Multumesc pentru atentie! :)


Printable Daily Planner Colorful / Black and white

Un comentariu: